Dodací a platební podmínky

Přepravní služba                                  cena objednávky                          Doprava              Dobírka

Česká pošta  - "Balík do ruky"
                 do 1199 Kč                               125 Kč                 30 Kč
Česká pošta  - "Balík do ruky"               nad 1199 Kč                                   0 Kč                  0 Kč

Česká pošta  - "Balík na poštu"               do 1199 Kč                               115Kč                 30 Kč
Česká pošta  - "Balík na poštu"              nad 1199 Kč                                  0 Kč                  0 Kč

PPL - "Na adresu"                                            do 1199 Kč                               109 Kč                 30 Kč
PPL - "Na adresu"                                         nad 1199 Kč                                  0 Kč                  0 Kč 

PPL - "ParcelShop "                                         do 1199 Kč                                75 Kč                 30 Kč
PPL - "ParcelShop "                                      nad 1199 Kč                                  0 Kč                 0 Kč


Zásilkovna - "výdejna do 5 kg"                  do 1199 Kč                                 84 Kč                 30 Kč
Zásilkovna - "výdejna do 5 kg"               nad 1199 Kč                                    0 Kč                   0 Kč

 

Osobní odběr na výdejním místě v Hradci Králové 
prodejna ZAHRADATECH - Zěmědělská 972/4                                         0 Kč                  0 Kč
Neslouží k volnému prodeji, pouze vyzvednutí předem objednané zakázky.

 

 


 

popis přepravní služby

Co je to Česká pošta "Balík do ruky"?
Pošťák vám zásilku doručí domů či do práce na Vámi zvolenou adresu. V případě, že Vás nezastihne na Vaší adrese bude Vám Vaše objednávka uložena na poště. Zasilky doručují po celé České republice PO - PÁ. Z 99% Vám zasílka bude doručena do 24 - 48 hodin od převzetí Vaší zásilky Českou poštou z našeho skladu.

Co je Česká pošta Balík "Na poštu"?
Pošta Vaší zásilku doručí na Vámi vybranou pobočku České pošty. Po zadání města, PSČ si vyberete pobočku pošty, kde si Vaší objednávku vyzvednete. Jakmile bude Vaše objednávka připravena k výdeji na pobočce budete informován e-mailem či sms. Obvyklá doba přepravy je 24 - 48 hodin od převzetí z našeho skladu.

Co je to PPL  "Na adresu"?
Řidič PPL vám zásilku doručí domů či do práce na Vámi zvolenou adresu. Velkou výhodou oproti poště je, že řidič PPL vám před doručení zavolá na Vaše tel. číslo a domluvím se s Vámi na doručení. V případě, že Vás nezastihne na Vaší adrese bude Vám Vaše objednávka uložena na ParceluShopu výdejny PPL. Zasilky doručují po celé České republice PO - PÁ. Z 99% Vám zasílka bude doručena do 24 hodin od převzetí Vaší zásilky PPL z našeho skladu.

Co je PPL "ParcelShop"?
Přepravní společnost PPL Vaší zásilku doručí na Vámi vybranou výdejnu PPL ParcelShop. Po zadání názvu města, PSČ si vyberete výdejnu PPL ParcelShop, kde si Vaší objednávku vyzvednete. Jakmile bude Vaše objednávka připravena k výdeji na výdejně budete informován e-mailem či sms. Obvyklá doba přepravy je 24 - 48 hodin od převzetí z našeho skladu.


 Co to je  Zásilkovna - "výdejna do 5 kg" ?

Zasilkovna Vaší objednávku doručí na Vámi vybranou výdejnu Zasilkovny kterých je více jak 5300 po celé Čr. Po zadání PSČ si vyberete výdejnu zásilkovny, kde si Vaší objednávku vyzvednete. Jakmile bude Vaše objednávka připravena k výdeji na výdejně budete informován e-mailem či sms. Obvyklá doba přepravy je 24 - 72 hodin od převzetí z našeho skladu. 

 

 


 

 

 

Osobní odběr v Hradci Králové

 Osobní vyzvednutí objednaného zboží na pobočce či na našem výdejním místě ZDARMA.

 

Zboží je možné si vyzvednout osobně v Hradci Králové

Areál prodejny ZAHRADATECH.cz
Zemědělská 972/4
500 03 Hradec Králové

 Výdejní místo v Hradci Králové slouží pouze pro odběr předem objednaného zboží. Jedná se o výdejní místo, nikoliv o prodejnu.  Objednávku si tak, prosím, vytvořte přes e-shop s odběrem na výdejním místě. Vyzvednutí zboží je možné po tel. domluvě na čísle: 608 134 654 či po přijaté informaci e-mailem či sms, že zboží je připraveno k vyzvednutí na osobní odběr. 


Dodací lhůty

Zboží, které je skladem na centrálním skladě připravíme k výdeji v co nejkratším termínu. Vyčkejte na zaslání informačního emailu či SMS, že je zakázka připravena k vyzvednutí na výdejním místě v Hradci Králové. Dříve pro vás zboží nebude vychystáno.
 
Zboží, které je skladem u dodavatele nebo v externím skladu, zpravidla expedujeme nebo je připraveno k odběru do 1 pracovního dne (není-li uvedena jiná dostupnost). V případě, že by se dodací či expediční doba protáhla budete o tom samotřejmě informovat e-mailem či se s Vámi spojí některý z kolegů.
 
Pokud nastane situace, že je objednané zboží již nedostupné, obratem zákazníka o této skutečnosti informujeme a snažíme se nabídnout adekvátní náhradu. O stavu objednávky, dostupnosti, termínu dodání a jakémkoliv další informace k Vaší objednávce je zákazník informován mailem či telefonicky.

 


 

Poškození dodaného zboží

Při přebrání zásilky od přepravce si prosím překontolujte vizualně balík zda není poškozena ochranná krabice či páska, která by byla protržena a značila by manipulaci s vnitřím obsahem zásilky. Jakmile zjistíte, že je ochranná krabice poškozena či značně poničena a jeví se vám, že by zboží při dopravě mohlo vypadnou či se ztratit je nutné ihned oznámit přepravci a poznamenat do přepravního listu toto zjištění. Většinou si přepravce zásilku nafotí i vás prosíme o nafocení ať máte hmatatelný důkaz o tom jak vypadalo poškození zásilky. Zásilku je i tak možné převzít i s touto vadou a bez obavy z následného uplatněné případné reklamace škody, stejně tak je možné v případě pochybností zásilku odbítnout pro zjevné poškození. Po odmítnutí převzetí zásilky se Vámi objednané zboží vrátí k nám na expediční sklad, kde zásilku překontrolujeme a budeme Vás informovat, zda zboží chcete odeslat znovu.

Obsah celé zásilky a tím pádem celé objednávky překontrolujte co v nejkratším termínu ideálně ihned po odjezdu řidiče. Řidič nečeká na Vaší kontrolu obsahu Vaší objednávky - skryté vady vzniklé poškození přepravy je možné ohlásit přepravci do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky a žádat o sepsání protokolu o škodě vzniklé přepravou.
 
Pokud zjistíte poškození zásilky, které jste nahlásili přepravci, prosím, informujte o situaci i nás pokusíme se Vám zaslat zboží nové, aby jste mohli svoje auto co nejkratším termínu používat.

Kontaktujte nás na tel: 608 134 654 či na e-mail info@ponozkovna.cz


 

Platební podmínky

V současné době můžete platit v internetovém obchodě těmito způsoby: 

  • dobírkou – platba dopravci při převzetí zásilky, kdy si zboží nechá dovézt přepravní službou
  • bankovním převodem – na základě proforma faktury, platba se provádí předem a zboží je následně doručeno již bez jakýchkoliv dalších poplatků po připsání peněz na náš účet
  • platební kartou On-Line – rychlá online platba ihned po odeslání objednávky v košíku 
  • platba platbeními tlačítky bank – po kliknutí na tlačítko vaší banky budeme přesměrováni do Vašeho bankovnictví, kde platbu dokončíte jak jste zvyklí z Vašeho bankovnictví
  • platební kartou – při osobním odběru zboží na výdejním místě v Jičíně 


 
V případě reklamce platby se prosím obraťte a poskytovatele platební brány na kontaktech uvedených níže.
 

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267


poskytovatelem platební brány je společnosti ComGate Payments, a.s.  www.comgate.cz/cz/platebni-brana 

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz